El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, ha considerat que la renúncia d’Angélica Such com a diputada del PP en la cambra autonòmica “arriba tard”, ja que sosté que tots els implicats en el ‘cas Gürtel’, en el qual està processada l’exparlamentària, “estan embrutant el bon nom de les institucions valencianes des de fa molts anys”.

“El que tarden a dimitir o els que es resisteixen a dimitir, demostren perquè estan en política: per tenir un càrrec, un sou i una gran impunitat. No són servidors d’allò públic, per això no tenen disciplina de partit, no respecten el seu president, no respecten les institucions en les quals estan i no respecten els ciutadans, que no els han triat per estar imputats en casos de corrupció, sinó per treballar de diputats per a la població”, ha apuntat Morera.

Per això, Enric Morera sosté que els imputats que segueixen cobrant de les Corts Valencianes “demostren la seua total immoralitat i falta de respecte a la justícia i a la ciutadania”. El síndic de Compromís lamenta que “tant des de la direcció del seu grup parlamentari com des de les altes instàncies del partit que els sostenen no facen res sobre aquest tema ni prenguen mesures”.