La diputada i portaveu de Compromís en la Comissió de Sanitat a les Corts, Isaura Navarro, després de conèixer que el propietari de l’empresa Exploraciones Radiológicas Especiales S.A. (Eresa) apareix als ‘Papers de Panamà’ amb una offshore, ha manifestat que “els ‘Papers de Panamà’ tornen a deixar en evidència al Partit Popular i les empreses del seu entorn, com és el cas d’Eresa. Deixa en evidència que es tracta d’empreses que funcionen al marge de la legalitat”.

Segons Navarro, “esta és l’empresa que la Generalitat Valenciana, amb l’anterior govern del PP, va deixar que campara tranquil·lament incomplint totes les obligacions com per exemple l’actualització de les màquines de ressonàncies, el personal que havia d’estar prestant el servei, i un llarg etcètera d’incompliments que als valencians i valencianes ens costen molts diners”.

“Però no contents amb això, ara es descobreix que el propietari d’Eresa també ha creat una empresa offshore per a no pagar impostos. Eixes són les empreses de l’entorn del Partit Popular, i els ‘Papers de Panamà’ demostren que són uns pirates”.

“I Eresa és l’empresa que continua prestant hui per hui el servei de ressonàncies tant a l’Hospital General com en la UTE Erescanner que presta el servei a tot el País Valencià. Una situació que s’ha de resoldre, quant més prompte millor, deixant arrere empreses que funcionen des de la il·legalitat. Cal tindre el servei prestat des de l’àmbit públic”, ha conclòs la diputada Isaura Navarro.