El portaveu de Compromís en les Corts Valencianes, Enric Morera, considera que les preocupacions que té el PPCV pels altres partits “és malaltissa i demostra que el seu model de govern està més que esgotat, perquè els ciutadans volen projectes, solucions i respostes als seus problema, però des del PP estan ocupats a observar, criticar i atacar als partits com Compromís, perquè nosaltres sí que tenim projectes, solucions i respostes al caos i al desastre que ens han deixat en la nostra terra”.

Segons Morera, “al portaveu del PP en les Corts li agrada molt parlar de simbologia, de tripartit, de candidatures, però no parla de per què el seu president fuig del parlament i no compareix, o per què no compareixen quan toca els consellers posant excuses molt ridícules. Que explique per què el Consell o el PP no porten proposicions de llei a les Corts, per què no es compleix amb els pressupostos i per què maltracten dia a dia a la ciutadania”.

Per al portaveu de la coalició valencianista, progressista i ecologista, “el que ha de fer el PP és preocupar-se menys dels altres partits i endreçar el seu, un partit que està més en els tribunals que en les Corts i un partit que guanya les votacions parlamentàries amb els vots d’imputats en casos de corrupció. Açò és vergonyós, i parlar i acusar a la resta és tirar pilotes fora i demostrar una grandíssima covardia de no saber afrontar els problemes interns del seu partit, uns problemes que han afectat o que afecten a la societat valenciana”, segons Morera.