El Síndic de Compromís, Enric Morera, s’ha reunit hui amb els representants d’Intersindical Vicent Mauri, Jesús Giménez i Conxa Carsí en les dependències del Grup Parlamentari en Les Corts Valencianes.

La reunió forma part de l’espai de col·laboració conjunt entre Compromís i Intersindical per a tractar temes sociolaborals en el País Valencià.

Durant la trobada, els representants sindicals han lliurat el Dossier de “Acord de retallades salarials” fet per la Generalitat i que afecta a més de 140.000 funcionaris valencians i que tant Compromís com a Intersindical han rebutjat.

Per això, Compromís ha anunciat “que assumirà la presentació d’esmenes que Intersindical plantege al Decret Vela de mesures urgents. Però també fem una crida a la participació a les manifestacions programades per demà dissabte 23 de novembre a Alacant, València i Castelló en contra de les retallades que contempla aquest acord”, ha manifestat Enric Morera.