La diputada del grup parlamentari Compromís, Isaura Navarro, acompanyada pel regidor de Compromís per Mislata, Javier Gil, ha visitat el col·legi Ausiàs March per conèixer de primera mà l’estat de les instal·lacions, sobretot el seu menjador escolar i la cuina que necessiten, des de fa nou anys, una ampliació urgent. Un menjador que enguany ha deixat sense plaça a 125 xiquets i xiquetes.

Isaura Navarro i Javier Gil s’han reunit amb la direcció del CEIP Ausiàs March i amb l’AMPA, que els han explicat la seua reivindicació des de fa quasi una dècada per a ampliar el menjador i la cuina sense que l’anterior govern del PP realitzara cap gestió al respecte. Més bé al contrari, mentiren en indicar que ja existia una licitació per a procedir a la reforma d’aquestes instal·lacions.

Tant la direcció del centre com l’AMPA porten anys de mobilització i reivindicacions, i ara és quan amb el canvi de govern de la Generalitat s’ha pres en consideració esta necessitat i s’estan agilitzant els tràmits per tal d’ampliar el menjador i resoldre este greu problema abans oblidat.

Isaura Navarro ha demanat al Consell l’expedient de l’obra i s’ha compromès a vigilar el seu avanç per a que al començament del pròxim curs els xiquets i xiquetes del CEIP Ausiàs March puguen dinar a l’escola, com es el seu dret. Navarro ha manifestat que “el nou Consell ha deixat enrere les promeses incomplides d’un PP corrupte i mentider, i hem començat l’etapa dels fets, de la recuperació de drets, i de la transparència. I això a este col·legi significa comptar amb un menjador per a que qui ho desitge puga deixar-hi als xiquets i xiquetes a dinar, com és el seu dret que porta anys vulnerat”.

En paraules del regidor Gil, “els representants polítics tenim l’obligació d’atendre totes aquelles demandes que naixen de la ciutadania, i més quan es tracta d’una necessitat com és la falta de places del menjador en un centre escolar”. Per a Compromís per Mislata, “l’ampliació del menjador del col·legi Ausiàs March és una prioritat, i per açò exigim tant a l’administració local com al Govern de la Generalitat, que s’execute amb la màxima celeritat possible l’ampliació del menjador d’aquest centre”.