Compromís per Alacant organitza una xarrada amb el diputat Josep Maria Pañella sobre el model educatiu que proposa la nostra formació, un acte que s’emmarca dins del cicle Fòrum Compromís que des del col·lectiu d’Alacant s’està realitzant per a reflexionar sobre els problemes que la ciutadania alacantina té en aquests moments.

La xarrada tindrà lloc dimecres 26 de febrer a les 20.15 hores en l’aula Emilio Varela de la Seu Universitària de la Universitat d’Alacant, en l’avinguda Ramón y Cajal número 4 i és oberta a tots els ciutadans i ciutadanes que vulguen participar d’aquest col·loqui sobre el sistema educació que necessitem. En l’acte es tractaran temes com la proposta d’arranjament escolar, que suprimeix unitats d’infantil i primària en la ciutat d’Alacant, la proposta d’enquesta per a la tria lingüística o l’escolar jornada contínua.

Com ha comentat el secretari local, Natxo Bellido, “volem reflexionar sobre els problemes que afecten i preocupen a la comunitat escolar i reivindicar el valor de l’educació com a factor essencial de la construcció d’una societat igualitària, inclusiva i on tothom tinga oportunitats de futur més enllà de les seues circumstàncies personals”.

A més, Josep Maria Pañella, al costat dels membres de Compromís per Alacant, assistirà a la concentració que s’ha convocat a les 18 hores davant la delegació del Consell a Alacant, en protesta per la retallada d’unitats educatives en la nostra ciutat. En paraules de Bellido, “volem mostrar, tal com hem fet fins ara, la nostra posició al costat dels col·legis implicats per aquestes retallades que afecten molt greument a l’oferta educativa en valencià”.