El síndic de Compromís en les Corts, Fran Ferri, ha manifestat que, “després del colp de timó que ha donat la direcció del PP en Génova, permetent que els regidors imputats del grup municipal valencià del PP continuen mantenint la seua acta, ha deixat palès que la presidència d’Isabel Bonig al capdavant del Partit Popular en la Comunitat Valenciana passa per hores molt baixes. Es va comprometre a que els regidors imputats deixaren l’acta o deixaren el grup municipal. I no ha passat ni una cosa ni l’altra”.

Segons Ferri, “la decisió presa des de Madrid fa que la presidenta regional no pinte fava, i demostra que qui realment continua manant en el PP valencià és l’ex alcaldessa de València, Rita Barberà. És eixa la renovació que han intentat vendre’ns?”.

“Però el més greu de tot és que els valencians i les valencianes estem assistint a un sainet on el PP manté la seua connivència amb la corrupció, i fa encara més evident que no són casos aïllats. Es tracta de corrupció a gran escala, impulsada i emparada pel propi partit. El Partit Popular no és una víctima de la corrupció com ens han intentat fer creure, són els principals beneficiats de trames orientades al finançament il·legal de les seues campanyes electorals”.

“D’altra banda, mentre els actuals regidors del grup municipal del PP no tornen les seues actes, això suposa que el grup municipal continuarà cobrant les subvencions públiques, tenint al 90% dels seus membres imputats i ara com a regidors independents continuant en el grup popular”, ha conclòs Fran Ferri.