Fran Ferri: “És insostenible que l’ex President de la Generalitat continue com a membre del Consell Jurídic Consultiu, exigim que dimitisca”

El Síndic del Grup Parlamentari Compromís, Fran Ferri, ha sol·licitat hui la compareixença del conseller del Consell Jurídic Consultiu (CJC) i ex president de la Generalitat, Francisco Camps, per explicar si pensa renunciar a la seua condició de membre del CJC arran de les investigacions que l’impliquen en tasques de recaptació del presumpte finançament il·legal del Partit Popular.

Segons ha assenyalat Ferri “les notícies sobre Francisco Camps i la seua funció de recaptador de diners negres per a la caixa B del PP demostra que més enlla del cas Taula, estem davant del gran cas Partit Popular; cosa que es va albirar amb Gürtel i que el cas taula confirma ara”.

“És insostenible que Francisco Camps continue com a membre del Consell Jurídic Consultiu. Des de Compromís exigim que dimitisca però, a més, volem la seua compareixença en Les Corts per què explique quin era el seu paper en esta trama corrupta. Esta investigació deixa ben clar com el que era el President del PP en la Comunitat Valenciana era el principal responsable de les comissions i el finançament il·legal del partit i com la caixa B valenciana estava vinculada a la caixa B que manejava Luis Bárcenas des de la seu madrilenya del carrer Gènova”.