El síndic de Compromís en les Corts, Fran Ferri, després de conèixer les dades de la macrorredada relacionada en origen amb el cas Imelsa, ha manifestat que “estem davant del cas de corrupció més gran de la història del nostre país. Fins i tot podríem dir que té una magnitud més gran que la pròpia Gürtel”.

“No estem parlant, com hem dit sempre, del cas de Rus, del cas de la Diputació de València, del cas Imelsa. Estem parlant del cas del Partit Popular. Dels qui desviàven els diners de tots els valencians i valencianes per a enriquir-se, finançar il·legalment el seu partit, i així perpetuar-se en el poder”.

“Per tot això, des de Compromís exigim al Partit Popular que done la cara, en concret li ho exigim a la senyora Bonig, que no ha fet encara cap declaració, i que considerem que ha de respondre davant esta trama que hui s’està destapant i explicar clarament on han anat a parar els diners de tots i totes”, ha conclòs Fran Ferri.