La diputada de Compromís Mireia Mollà ha mantingut hui una reunió amb el president de Facpyme, Antonio Sáez, i el secretari general, Francisco Rovira, en la seu d’Alacant. La trobada ha servit perquè els representants dels comerciants alacantins exposaren a la diputada les seues principals reivindicacions pel que fa al xicotet i mitjà comerç.

En concret, li han traslladat la necessitat que les administracions fomenten el comerç de proximitat i aposten per aquest tipus d’empreses, que són les que més ocupació generen, que revitalitzen el municipi i, al mateix temps, milloren la qualitat de vida dels veïns i veïnes. Al seu torn, han mostrat la seua preocupació sobre la pèrdua de nivell adquisitiu de les classes mitjanes i les conseqüències sobre el consum.

En este sentit, Mireia Mollà s’ha compromès al fet que Compromís seguisca reivindicant davant les diferents administracions polítiques concretes de protecció del xicotet i mitjà comerç i el foment del centre comercial obert, “un model sostenible que repercuteix directament en el benestar de la ciutadania i posa en valor els nostres barris i ciutats, a més de generar ocupació”.